روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟
سرخط خبرها

عامل تیراندازی در اصفهان دستگیر شد

  • کد خبر: ۲۰۵۳۰۶
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
عامل تیراندازی در اصفهان دستگیر شد
رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که به منظور قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از محلات شهر اصفهان اقدام به تیراندازی کرده بود خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: در پی تیراندازی عمدی یکی از افراد شرور و متواری شدن وی موضوع دستگیری متهم در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی در یک نزاع خیابانی با چند نفر دیگر که در یکی از میدان‌های اصلی شهر رخ داد به منظور قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین طرفین دعوا با اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی هوایی کرده و سپس متواری شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام با رصد هوشمندانه و تحقیقات گسترده و میدانی صورت گرفته مخفیگاه متهم شناسایی و مأموران در یک عملیات منسجم و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند و در بازرسی از محل نیز کلت کمری مورد استفاده در زمان درگیری را نیز کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی گفت: برابر قانون خرید و فروش، حمل، نگهداری و استفاده از هر نوع سلاح گرم و سرد جرم بوده و پلیس با کسانی که در این زمینه‌ها فعالیت داشته باشند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->